MONDAY SUCKS

                                               ?


ont i låren har jag :(( én sån jävlig vinter gör min hud torr. blää ^^ svider som satan! har precis varit ute i kylan och gått, trots vintern svettades jag :s. hälsade på perra idag som always slår i tån i trösklarna. HAA-HA! måndagar suger, finns inte ett program som är värt att kolla på förutom The Hills typ coh One Three Hill. så eftersom monday sucks ska jag passa på att lägga mig tidigare idag, om jag somnar ^^ sov ju en stund förut. men det ska nog gå när jag stoppar lurarna i öronen. btw i'm waiting for friday & nu blire dusch.
glad vinter typ >< hej!
btw kan väl du som läst detta inlägget lägga en kommentar så vet jag ifall någon läser :)) utan bloggläsare, ingen blogg! he-e.


såg dig idag igen, som alltid mån-fre
.
SNYGGGG :G

Kommentarer
Postat av: ellnard

jag vettu läser :d & jag längtar också till fredan!

2010-02-09 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0