jag gillar gröna bananer!

mys det är med en bunt nudlar med biff och kyckling-smak och pommesfriteskrydda på efteråt! får bli en p a r a d i s e  h o t e l  kväll med nudlar med mycket kryddaaa (MYCKET) och nåt gott att dricka till. sen tar man en omogen banan som är dubbelt så god än en mogen!  grönaärgoda - gula/bruna/svartaäräckliga! btw skulle fan behöva röra mig lite med men jag har väldigt svårt att tvinga mig iväg.suck. skulle verkligen behövas! någon borde dra med mig ;) rensa ur mig lite dret i skallen och svettas på högvarv, känna pulsen slå och må-bra-för-en-stund. har i alla fall börjat äta bättre mat och mindre godis.
good louise







ge mig dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0