home sweet home

svälld fläskläpp är precis vad jag sitter med nu. Kom hem för ungefär en och en halv timme sen. får tyvärr bara äta mjuk mat nu så jag tog mig yoghurt med bananbitar i. resan gick betydligt mycket bättre än väntat, fast det började med att jag satte mig i ett "gammalt" tåg på onsdan och innan vi var framme i karlstad var det fan minusgrader i tåget. jag satt med jacka, luvor och vantar på och höll på att dö av kyla! åkte sen jumbolans från karlstad till uppsala och i den bussen var det döhett i stället så jag svettades + att jag blev jävligt irriterad på en liten unge som inte va tyst EN enda sekund på HELA resan. han måste vart sjuk på riktigt riktigt som han grinade och gnöla & böla. menmen..blablabla osv.
torsdan : fick ta lugnmedel inför operationen som man blir typ lite' full/yr' av, sen åkte jag ner till narkosavdelningen och dom spröt in sömnmedel i mig medans jag andades i en syrgasmask. jag började helt plötsligt aaasgarva där inne och jesper(narkosläkaren) ba: 'HAHA nämen nu får du väl ge dig :D'. var nog väldigt sällsynt att någon är sååå glad inför något sådant. men jag hade ju som sagt fått 'dendär' sprutan som gjorde mig så happy :))) sen somnade jag gott i sängen och det sista nån frågade mig var om jag gillade pizza med lök på? och jag svarade ja och då sa hon att det kommer jag få genom sprutan. lite kul med skämtiga läkare sometimes :))). vaknade upp med fullt av människor runt mig och jag va dööötrött så jag kollade bara snabbt vem som pratade med mig sen var jag tvungen till att låta ögonlocken vila, jag orkade seriöst inte öppna ögonen. sjukt trött! tog mig över 2 timmar att orka hålla mig vaken själv. åkte upp till mitt rum igen, då visste jag att nu började detdär jobbiga att inte få äta vad jag vill, som sagt..bara mjuk mat och hålla mig ifrån godis :( och mina älskade semlor osv. shit! men jag fick nöja mig med massa dricka, mos, mazarin och OS på tv:n. he-he! åkte hem förut då ra & resan gick jättemycket fortare hem. fick ett dreeetafint glas/en mugg av syrran med Elvis Presley stuk på som jag absolut älskar! tack<> vann även på en trisslot, keeeh!
men nu ska jag gå och roa mig med min kusselin som är här, va ba tvungen att skriva lite. säkert ingen som läste allt men det gjorde jag. ha-ha, jag skrev det ju såatte. kul-info, hej! 
 


domhär fina "trosorna" skulle jag änvända :( ha-ha uh!




fint väder påvägen dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0