helgen och utöver



i fredags bar det iväg till syrmin och festa i Sunne och sådära :) tack! kom hem på lördag eftermiddag, sen på kvällen kom ellen, johanna och frida till mig. blev bilåking med dead silence. ha-ha!. johanna gillar ju helt klart min toa för där verkar hon kunna sitta för evigt. mysigt. jag fick gå och lägga mig tidigare bara för jag skulle på match, åhh hatar när den är tidigt på morgonen! plus att vi förlorade med 9 fucking 2 >< men kan lova att det var förjävligt gött med Mc Donald's mat sen. jag liksom satt och njöt av min Big Mac som jag skulle kunna äta
flera hundra av. laget vi mötte förresten var äckliga och bitchäär! varför ska man gå på en sport om man inte vet vad sport innebär istället för att gå runt och tro att det är nån jävla catwalk man går på och ingen bandyplan. shit-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0