har nog snart inge hår kvar

ellen & frida! me löööve


har ont i mitt högra öga, min vänstra närborre och i båda öronen..i den övre delen av kroppen alltså..neeera! men har satans ont i benvecken som svider efter brun-utan-sol. det har väl legat och "glidit" i natt och blivit irriterat, samma sak innanför låren. menmen, smärta! mensverken är borta som fan, känns naturligt skönt! jag längtar tills i morgon. hoppas verkligen ellenkåtberg kryar på sig så hon är uppiggad för i morrn för då äre fit-for-fight :))). 
är även väldigt irriterad, irriterad på människor så att jag skulle kunna köra upp vad som helst i anus på dom bara sådär. kan du va schysst å ba shut your fucking damn mouth?! är så trött på ditt bull >< jag vet vad jag vet och det vet jag. (detdär lät inte bra) menmen, du vet att jag ogillar dig och jag vet att du ogillar mig, vi kan helt enkelt inte vara i samma krets och det är dessutom bevisat! but I survive anyway, för förlusten är inte så stor.
ne men struntprat, hej! < har kammat mitt hår jättelänge så jag är nog snart flintis och det är ju inte min högsta önskan. kan säga att jag behöver ett nytt hår, oanvänt!  see ya everybody @ tomorrow..dudes'



du behöver inte glo mer även fast du fick ögonen i julklapp

Kommentarer
Postat av: Ina

Bäbisar! :D <3

2010-02-13 @ 19:17:26
Postat av: xD

hahaahha frågan e vem fan de e som glor och fått ögona i julklapp! HAHA jo DU, dom håller ju förfan på att ploppa ut ffs!!!

2010-02-14 @ 11:51:34
Postat av: mig själv

he-he, fanns visst någon som tog åt sig ;)

2010-02-14 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0