five things

jag har fan varit duktig och skottat snön som bah dräglar ner. chill dag det var och jag åt godaste semlan nyss, deni! är jävligt glad att Jackie och Patrik vann Paradise i stället för äckelerika som särar benen för alla killar som kollar på henne. äckel! 
nej, man kanske skulle gå och sätta sig och ta ett bad och bara slappna av, tänka och sådära :))) tills Andra Avenyn börjar, don't forget to watch it dudes!

shit vad du verkligen är patetiskt, du har nog bästa självförtroendet in-the-world, i guess? du vet, världen ser inte alltid upp till bara dig vettu och det är väl ganska logiskt att det inte är en människa i världen som alla ser upp till för då skulle ju liksom alla vara som dig och se ut som dig. verkar det som det som det är det världen bygger på? nej! ta en titt på verkligheten så tror jag du får en ny tanke. och som sagt, tänk innan du talar ut dig till andra innan du får skämmas för ditt ord och dina meningar som du sedan ångrar! vidrig.


5
saker jag hatar:
folk som lovar saker och inte håller det.
folk som tar en i andra-hand.
folk som är svinsura 24/7.
folk som inte vågar stå för vad dom tycker.
folk som är dubbelmoral!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0