(!)

ja, jag är djurälskare!


jag trodde att gammaldags vaniljglass och frysta hallon skulle vara gott men det var motit! euh. sov jättelänge idag, känns gött och jag stannade hemma ännu en dag från skolan och det känns ännu godare rent ut sagt! satt och kollade igenom gamla filmer och där kom Air Bud fram, shit va old. men kollade på den och haha, det kom tårar :$ nyduschad är jag och insmörjad med brun-utan-sol, funkar prima för mig. tänk om Sverige var ett soligare land slapp man använda det och vara brun jämt och sådära. fast brun-utan-sol är ju hälsosammare såe..whatever. me need very much clothes! allt jag sätter på mig känns äckligt och garderoben behöver nytt verkligen. men jag är pank jämt i regel. ikväll blir det att bara ta det lugnt och glöm inte Paradise Hotel-finalen som går idag klockan 22.00 i 6an. och i morrn äre Andra Avenyn, efterlängtat? JA!


neverclever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0