bara sådär

minnen som är oförglömliga saknar man oerhört ibland! och ibland tänker man på dom lite extra och då saknar man dom ännu mer. sjukt jobbigt. saknar min sanna, saknar min älskling, saknar allt och alla nästan! nästan. jävla dret :(( världens mensverk har jag också satansvadontdetgör >< skridskor på idrotten vecka efter vecka som är rätt nice fast inte jämt. jag är förbannad på hur irriterande/sura/dryga/envisa/patetiska/äckliga/elaka/tråkiga folk kan vara. upp med hakan vafan, det är redan bevisat och utsett att det inte finns felfria dagar. helt omöjligt! skulle vilja sitta och räkna upp min fem-saker-jag-hatar-lista och dubbla den med sjuttiofyramiljardertusen gånger ungefär, för jag hatar i regel allt och är neggo mot det mesta, ser aldrig saker från den ljusa sidan, så jag är rätt lik dom föregående uppräknade sakerna jag är förbannad på. men ja, jag är i alla fall inte sur jämt och sviker mina vänner. så jag känner mig rätt bra ändå, vänner är ju bokstavligt talat en av de viktigaste sakerna som kretsar kring en så...
he-yo! :))) ska ta mig en ibumetin och se om det kan lindra värken i den förbaskade magen.
nattienattie \/


du är falsk-falsk är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0