(((((-)))))

som sagt, saker blir inte alltid som man tänkt sig. och det händer väldigt ofta att det är på det viset. som hela min helg ungefär...spenderade den i Sunne iaf, party på lördan iaf :))) färgade mig och det blev väl ett lyckat resultat. festen var bra och jag hade kul och sådära ^^ men finns en del andra saker som gick lite snett. du. det hävde ner snö hela lördan så jag tror jag skulle bli galen. det räcker med vinter nu. räcker! provet i näthandeln idag gick ju som man tänkt sig, oförberedd som vanligt och sitter där med pennan som inget skriver på det tomma pappret och väntar på att timmen ska gå. sen ba skriver man upp sig på resurs-veckan som jag gjort med ungefär dom flesta proven. jag orkar inge mer. inte för att jag har börjat än, men ändå. inge andra avenyn denna vecka heller. fuck OS. iaf bob^^(eller va de heter). just nuuuu har jag tråkigt och skulle kunna dö för en semla som skulle sitta hur gott som helst i käften på mig. keeeeh!
hejda

kan säga att du gav inge bra intryck, grabben.           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0