my lovely dog!


gick morgonpromenad med Naala i solen förut. härligt! men det var -15,7 buhuu! tog detta kortet på henne förut. var också meningen att jag skulle gå i skogen och fota, men det slutade med att efter 150m in i skogen vände jag för jag var rädd att det skulle komma en älgfamilj eller björnar. kehe! det tog mig 15 min att gå 150m in i skogen, stannade emellenåt och lyssnade efter djur om möjligtvis ville attackera mig kanske. ha-ha, vände och gick en vanlig promenad ist. jamen vill väl inte bli uppäten levande heller?! fast mabye skulle dom bli rädda för min hund som liknar en räv, en jäävligt fin en isf! ha-ha, sa jag nyss att en älg/björn kan bli rädda för en räv?! :D
aa och ni som läser min blogg, skulle gärna vilja att ni kommenterar vad ni vill veta om eller nåt i den stilen. för jag skriver oftast bara vad jag gör eller gjort. kommer inte med nåt fräckt. gör ju aldrig något fräckt så där fick ni facit på det! men efter jag gått ur skolan, dåni mina kära. då skaja komma med överraskningar. eller, ska jobba lite först men sen reser jag och johanna till andra sidan av vår runda jord:)))) men har ni frågor eller nåt så släng dit en kråka under inlägget på kommentarer.
pussen på er bloggisläsiser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0