man saknar de när man förlorat de

schaaa! som sagt, lovade ju att jag skulle ladda upp bilder och skriva ett långt inlägg när jag skulle hem till mamma, för datorn laggar ihop när jag laddar upp bilder hos farmin. Men nu jävlar sitter jag här igen, veckan hos morsan har passerat och ska in på pappas vecka i morrn! svikare jag är alltså. mot er. för jag lovade ju. Men har fyllt USB-minnet nu med bilder som jag ska ta med i morgon och låna Ciccis dator, för där funkare fast jag skriver inlägget på pappas dator (efteråt, eller före) för det är större tangentbord än på Ciccis laptop. seriöst, jag kan inte med laptop-ar, jag trycker ALLTID fel. det ska va stationär, vanligt, standard, så bra-hej!

                          
                             saknar mitt fina blonda hååår! vad har jag gjort?!
                                       blont hår är klart finast jö


                   
                                          och JAG VET att det jag passar bäst i är
                                    blontblontblont med Lång page-like this picture
                                                               sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0