jag och rubriker....

mums! sitter och knaprar på mina älsklingschips av OLW, stjärnorna med sourcream&onionsmaken! julmusten har jag fyllt på några gånger i glaset under lovets gång. hela jag är väl en julmustflaska efter jul, kan inte ens räkna hur mycket jag druckit de. onyttigt! men snart slut på det, efter nyår. som man sagt i alla år. men jag kan säkert säga det en gång till såe. men denna gång skare fan funka ist för att jag säger det och det går in i ena örat och lika fort ut i det andra. hmm. julklapparna är jag nöjd med! maten och allt detdära. men är inte nöjd med att ha 198866 blåsor i munnen så jag knappt kan lägga några meningar. otroligt vilka dagar jag har haft, kliattacker som gjorde att jag fick såndär louiseolsson-utbrott. inte kul. jag menar det. men idag har dom börjat torka ut så har ej haft några attacker idag, skönt så man kan få sig en blund. farmor var här förut, vi beställde pizza och skrev brev till släktingarna i U.S.A, hoppas på ett trevligt svar tillbaka. återstå att se! ja, och hemma blir jag på nyår då p.g.a mina prickar ÖVERALLT. kul jul, ännu roligare nyår. fyfan vilken dret att få sitta hemma då medans alla andra har kul. dock är nyår överskattat, men det hör ändå till. och det är nåting tevligt, men spenderar med sina närmsta.

sängen väntar såååå efter mig, G'night!
pussö

bjuder på några mjuka winters taget av mig själv.





tog dessa genom fönstret på baksidan.
bilderna blev ovanligt fina för att vara taget av mig om jag får säga det själv, för jag är inte bra alls på att fota. speciellt inte genom fönster för det blir alltid bara jag i slutändan på kortet. ah min spegelbild dåra i glaset, men denna dagen va klar som få och var perfekt för mig att knäppa till några pictures!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mums med chips! :) Fina bilder!

2010-12-27 @ 07:57:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0