ja jag rimmar på, från undergroundnivå.

September-Mikrofonkåt, är en låt som hela Sverige har lagt till i sin Spotifylista alltså. Äre sant att varenda ungdom tittar på Så Mycket Bättre eller? vilket jag själv tycker är skit. och September är en av Sveriges dåligaste Artist enligt mig, alla låtar låter lika. Precis som Da Buzz. EN låt är bra med September som då är Mikfrofonkåt, och  ni vet väl varför? hah-ha, det är ju inte hon som är originalet på den så där har vi ju facit. Hon snodde ju Petters låt. så fuck September and hello Sean Banan med Gott Nytt Jul. shit, domhär 2 låtarna är också sånna låtar som tog tid att tycka om. tyckte dom var som en hel bajhög i början men njaa, har börjat rätta till sig nue :) bajset har väl blivit till jord eller nåt.

hahah ja ni ser ju vad jag kan!

             
                              vart ska man tillbringa det nya året, tro?
                           // tjejen med det stora frågetecknet i pannan
                                     och lilla sugmärket på halsen

Kommentarer
Postat av: mikaaaaaaaä

alla utom jag som lagt till den då haha

2010-12-21 @ 22:06:03
URL: http://screwmeagain.blogg.se/
Postat av: LOLsson

haha, ja de erU nog. näärra, men typ alla har gjort de och jag blir så trött! :p

2010-12-21 @ 22:13:21
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0