förjävlig svett alltså. och gammal!


ska ru ha en möskleck i höv elleh? näeh, tänkte väl de. men mos kan ju va gött ibland när man är riktigt hungrig:).
var 2 poäng från VG på engelskaprovet faktiskt fick ja reda på idag. he-he ja så varre. tänkte säga att idrottshallen luktar jävligt mycket svett, kanske det borde göra där? men det är förjäävligt vad det sitter hårt på plintarna därinne. västarna som man får låna när man är indelade i lag luktar svett från en 80-årig gammal gubbe som glömt duschat under hela sin livstid blandat med hans raavsköör.
(vet jag hur det luktar där?!) mycket man inte vet om sig själv ibland. ja, jag kan tydligen bajsa uppochner men ändå landar körven rätt ner i toan. tänka sig va ;) att jag kan hitta på nåt sånt. nerra men! Lussenatta i morgon och jag ska på fest till min älskade Ida Polisbil Eskilsson och sen ut med massa fölk och min bästa JoohSKILL. puss-e-t- på de så skaja se på PH nu och sen träna fläskiskotlettisen av mig!

kuken i muken
. härligt inlägg med mycket viktiga saker tyckte jag ;) heheheheh

Kommentarer
Postat av: therese

Jag gillar din header! Har du gjort den i ps? :)

2010-12-02 @ 19:58:24
URL: http://therrorrese.blogg.se/
Postat av: ida eskilsson

:*

2010-12-03 @ 00:32:20
URL: http://idaessk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0