Bara 5 vattenkoppor?!

varför i hela fridens namn nämnde jag har "BARA 5 vattenkoppor"? jag insåg att det var dumt, nu kommer prick efter prick och jag hittar fler och fler, i ansiktet också. yuippie! inatt trodde jag att jag skulle avlida, frös som en galning och hämtade täcke efter täcke men inget hjälpte, jag kände hur bara febern steg. Jag måste ha haft 40 inatt iaf. Jag har så fruktansvärt ont i varenda muskel, det känns som jag skulle ha burit en lastbil och fått världens skönaste träningsvärk. haha måste påpeka, att jag hatar folk som stavar fel och många stavar fel på träningsvärk, vet en blogg som jag läser där hon skriver träningsverk-alltså med varje gång och det stör mig. om något värker/gör ont så är det med Ä men om något verkar skumt så är det med E, så nu fick du en läxa av the queen! aa och iaf, har dretont i huvudet och blir spyfärdig dirr jag rör på mig. är helt utbränd, jag låg och grinade timme efter timme inatt, kunde inte ligga still, låg och spände mig så jag var helt slut. just NU svettas jag som grisen själv, vad fan är bäst? svetten, för då göre inte ont iaf. jamennuficknijulitekulinfo, roligt va?
delar gärna med mig av mina röda vattenprickar :))))) ska packa den stora bagen nu full i kläder och julstäda mitt rum om jag orkar. sen åker jag till pappsen! kul jul dethär kommer bli då, sjuk och allt och jag som ÄLSKAR julen. it's the most beautiful thing! detdär att tända granen, se på Kalle Anka, äta god mat, umgås, musiken, färgerna, pyntet! mummmms♥

btw, kanske blir till att fira nyår i Karlstad för mig
detta år, får la se ;) blir jag frisk så blire så!




Tim-Joel i Ung&Bortskämd är nog en av dom finaste jag sett!
brownie eyes, brownie skin, brownie hair ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0