va skaja ta mej till?

uu, är sleten. sträckte mig i varenda muskel i benen idag på idrotten, jag som skulle ta det lugnt sådär första veckan åsså ba kör ja gärnet! puuh...gym efter det. tog de lugnt. aa, jag har verkligen inget att säga för jag är så himla irriterad, bokstavligen. ledsen och allt. fångarna på fortet slutade nyss å nu skaja se på time out. ser fram emot en skön skoldag i morgon med 2 lektioner bara ;)

Du är så, JÄJÄ WOWWOW!  all night long

jaja, kasper skryter om sin bubbelpool typ å försöker göra mej avis;p han lyckas!


känner inte direkt att min familj är tillgänglig heller, finns där och är min familj? jag lever nog ett eget och onormalt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0