seven days left in hell, haha nera.

jajaja, seven days kvar av mitt slitsamma jobb, sen behöver jag aldrig mer gå i vita rockar och byxor och känna mig instängd på ett sjukhus, tvätta bajsiga toaletter, sängar, tak. dvs allt från A-Ö. å dom unga läkarna kommer bli dead and gone. denna vecka har vi städat klart hela folktandvården, så om ni ska till tandläkaren så snart så ska ni få se på en clean avdelning minsann. aww, snart får jag mina 15000 kronor, eller..något mindre, har varit borta 2 dagar såatte...fan. men resten av sedlarna är guld värda med, likaså jag. ha-ha! ni ska veta att det var lyxigt att städa på folktandvården i torsby, massagestolen asså..för underbar, bättre än en redi kär ;) massageorgasm? kan va så, ja. synd att den är så jävla expensive annars hade LOLsson investerat den idag! stålar stålar...
nu skaja baka en kladdi kladdkak sirdu, sen ska mormin å jä se på film maybe!

Martin Persson: om du läser detta, ring mig senna om du finner telefonen din =)
köZz



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina louise! :D

2010-08-18 @ 15:51:21
URL: http://camillapernefur.blogg.se/
Postat av: LOLsson herself

namen tack! DU är Qamilla (:

2010-08-18 @ 23:26:25
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0