säg inte ja eller nej

kom precis innanför dörren från 2 galningar i Ria som skratta med mig :D ja&nej-leken kan få folk att skratta. åtminstone mig och självaste frida lövgren. känner mig inte på topp att gå och somna in i ca sju timmar, för då skaja upp och hoppa, ut och walka med världens finaste hund, packa för helgen och åka upp till Östmark, se på crosskart med emma eriksson både lördag&söndag, men i morgon kväll ska jag och gänget hem till frida andersson på partyy och ja det ska bli kul. grill/alkohol/skratt/dela gläjde med vänner. ha-en-kul-kväll-med-mitt-närmsta-umgänge. deru! inte så frestande heller att jag ska gå hem från partyt för att sova över hos farmor och farfar som bor 2-3 km därifrån mitt i natten/på morgonen helt alone. vore ju alltid schysst om någon kunde typ..följa en bit? men nää. jä klaräär mayyy! dixie wixie, sängdags! ska bara övertala jesper'H att jag är bättre på att laga mat än han!

1. hej
2. jag heter inte lovise utan loUise!
3. jag bor i Torsby och skämms över't
4. jag fyller år om typ 17-18 dagar?
5. skolan börjar på måndag och det är inte frestande
6. min garderob är i behov av cloths. ge mig?
7. hårfärgen kan jag aldrig bestämma och ingen vill hjälpa mig heller.
8. är trött på allt.
9. är in looove men ändå inte?
10. hejdå, godnatt. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0