rompa

sveriges klimat är härligt, bjuder på mycket regn och kall luft. herregud, jag och johanna åkte moped till sunne igår, gjorde oss i ordning hos syrran, drog till Kolsnäs. tror vi gick först in? satt inne på toan i över 2 timmar och det hade kommit 17 st när klockan var över halv 11, 50 st var vi ungefär efter 11...gud så tråkigt. men det blev iaf bättre ännu senare, dansade väl i grottan. hur många killar var det där inne då? 7 st? haha små og. menmen, fick åka bil i 164:an sen och där spelades det riktig musik såatte..jag njöt (: köpte pommes med mildsås as usual när jag är på törg. åkte i 164:an hem å sen somnade jag gott i min säng klockan 04:27. gick upp 15:43 idag dock ><
var till Alstigen förut till lägenheten och packade upp lite grejer för på ondsag blir det storflytta alla sakererna. så framöver skaja bo med morsan på 27B;) å farmin ska ha kvar huset i Kilåsen som tur är.
nu måste jag hoppa i duschen och ställla mig å göra 11 flätor i mitt hår sen om de ska bli nå lockar.

måste också påpeka igen att precis alla pöjker är likadana, idioter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0