Louise fast nä

tänk att när man är som gladast så sker det snabbt som ögat något som gör en ledsen. det är liksom som allt är en mening till att få känna den positiva känslan EN gång på ett år. Så glad som jag var i lördags har jag nog inte varit sen i mars förra året. Varför är man inte värd mer än så? jag begriper intee.
i allafall, har varit hos kusin min i Stöllet i ett par nätter,  skaja visa hur mina ben ser ut NU eller? biljarder av myggbett, hemskt hur jävla mycket knott och mygg det är uppöver. var ute och gick med vilda musen(linnéabarhammar) när jag kom hem, blev en hel del uppräknat där...aa då kan man tänka sig att det mesta kom ur min käft;p menmen, alltså. vet att i princip alla av det motsatta könet är likdana, till viss del. idioter, svikare....en stor hög av dom finns det och det är nämligen bevisat också! det är sjukt tycker jag hur jävliga en del kan vara. man tror att man finner den rätta, MEN! den 'rätta" har också fler sidor som du inte får bevisat förän du levt med den en viss härlig tid. tro det eller ej, men så ÄR det.

aaa och nu vill jag ha en feeet fEzT med mina underbara friends innan skolan börjar. snart sista Kolsnäs, då ska man ut på dansgolvet och skaka rumpaaaa tjaaao :ppPpPp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0