Lazee-Do It! G'song

typ tjaa. har inget vettigt att säga as usual. tänker inte sitta och berätta hela min sommar som alla andra för det finns nothing to tell. så deså. ska bara säga lite sådär att skolan känns bra än så länge, bra schema. fast maten kan man ju alltid ändra på. btw, var på gym förut och körde ett hårt pass med kompani. har träningsvärk och sträckningar i hela kroppen, ska bli jävligt gott med mat och sömn alldeles snart! i morrn skaja förhoppningsvis bowla me nåra könjävler;) å lite myspys sådär en fredagskväll.
på lördan ska jag spendera min kväll mestadels med johannski och emma! sen ska vi väl in på Kolsnäs och dansa häcken av oss med resten av kompani't! får se vart kvällen leder senare å vad den bjuder på :)
amen ja, fick HALVA min lön idag & resten får jag nästa månad. 'gött me guld'


saknar snos :(

G 'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0