en gång och aldrig mer säkert



tja sitter här och är nyduschad å frääsch. Inte så längesen jag kom hem...'sov' tryggt inatt kan jag lova!
Helgen har varit funky-bunky, händelser från A-Ö. Är såHÄÄÄR jääävla happy nu så det kan ba ta sig asså :D
Har umgåtts med sjukt roligt folk och haft dreetabra!!

ja, då har en av önskningarna gått i uppfyllelse, den blev önskad den 21 augusti 2009 serru! den dagen var ingen vanlig dag som jag glömmer i första tag.

Ska snart käka pizza me farmin å min låtsasmamma (: får väl se hur mycket man orkar 'dagen efter...'
i morgon behöver jag inte ha klockan på 05.27, behöver inte har vita sjukhuskläder, hälla upp vatten i hinkar med Rajdmedel i å skura fler golv, polera golv, städa bajjs&kiss, tvätta allt du kan tänka dig på ett sjukhus. För nu är dom 4 veckorna över och jag känner mig fri. En vecka kvar tills jag går i Stjerneskolans korridor, sitter på torget och gör liksom ingenting. Det är sig likt snart igen.
ingenting är inget

btw, sitter å har Dancing On My Own med Robyn på repeat och anledningen till att jag har det är Du.
Det är fan så att har man hört en låt å tycker den är sådär och sen hör på den ett par gånger till så är den skitbra. Så blev det med Keep On Walking fast den är inte skitbra men jag avskydde den först verkligen. inkl. min repeatlåt också..menmen, det var väl ditt fel (;

fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0