dagen efter

fryksdalsdansen igår, var in på kolsnäs me johannski :) konstaterat att björn rosenström är riktigt dålig på riktigt. usch, lyssnade på en halv låt å sen drog vi ner till dansgolvet. träffade massa folk och jag hade sooooo kewl!

1. igår var jag alkoholpåverkad
2. igår var jag extra ful, är alltid ful med alkohol i kroppen
3. fick ett sugmärke bara sådär som jag inte visste om, eller hade glömt bort så
alla frågade vem som gjort det och pekade på halsen. själv fattade jag ju ingenting för
jag hade ju ingen spegel till att se, men..det slog till lite, och jag mindes vem/var ja fick de ifrån
4. träffade folk med personlighet från A-Ö
5. hade en kul kväll
6. hade en skön natt
7. å sen ba yäyyy va glad jag är!


nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0