0738322470


när jag vaknade i morse hade jag 21 missade samtal, 7 röstbrevlådor och 6 sms?!

3
hårda arbetsdagar är det som återstår. kan inte påstå att jag är så värst pigg men jag får väl glädja mig med att jag får en god lön i slutet av månaden. 13 dagar kvar till jag sitter i en skolbänk igen och inte gör nånting. är ju inte jobbigt isf? men det är inte så rockigt att ha klockan på 05.27 varje morgon och ligga och snooza så jag blir riktigt störd flera gånger så att jag ens kan ta mig upp. that's the reason varför jag har på så tidigt, kanske snoozar en timme för då är jag irriterad på alarmet garanterat. men fy. örk-er i-nt!
till helgen måste det bli ett race med alkohol, måste ju fira att jag slutat arbeta och får åtegå till frihet några dagar (; men alla verkar törra och bangar på att bli med ut. ovanligt (inte) men sant. Kolsnäs är det väl till helgen med, så det är väl det jag har förhoppningar på men skjutsen blir svår dit och hem. sen hoppas jag väl på att martin kommer på fredag också å gör mig till ett happyface. dum han är som tappat sin telefon igen för andra gången på en vecka. klant! så går de när du har alkohol i blodet grabben (;
nu väntar sängen på mig, kudden&täcket med förresten.

nattie nattie älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0