home sweet home from rätipäki to torsby

asså ja, nu är jag hemma igen efter en vecka i rätan/jämtland/norrland med sannabeautiful :)
har ju inte lagt in ett inlägg på satans länge så det kändes som det behövdes nu. Har hunnit med 2 svängar till östersund under veckan, 3 ggr till afterski/skalet/vemdalen (+ att jag fick höra 2 spelningar) en natt i skolskogen, en lång skotertur i det fina vädret, ätit god mat och träffat all of the friends up there. hiho! är helnöjd med att jag åkte upp dit IGEN. lite nytt till garderoben fick jag med mig hem og ^^ har dragit på mig en jävla sick sjukisdomis, så nära körtelfeber som det går tror jag och det hoppas jag verkligen inte att jag ska få sitta hemma i 2 månader igen och ha. sickt! men help meeeee rae. söpsögen å allt såntdära är jag nu men party i torsby? naej, never. 18 än? nä, inte de heller. livet suger mer än vad du nånsin kommer få suga.
wallander nu, i've already seen it but shitthesame. skola i morgon är jag är inte sugen alls men jaja får väl pallra mig dit :))) hel år. HEJ




jag älskar dig, vi är som syskon men du är bara kusin med mormin :)

Kommentarer
Postat av: Sannis

Once I had a frog and the next day he was gone! I lööööööv you hur mucho som helst <3

2010-04-12 @ 07:33:03
Postat av: jag själv

hahahaha, and i thought he will never come back :D

älsker dig ännu mer än vad man kan älska nån! <3

2010-04-12 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0