byebye dreamers

kan börja med att du suger. jag hatar dig, med hela mitt hjärta. känn dig meningslös och oälskad! sicksicksick. fuck på dig och tja. tönt fjant ungefär 24/7 och bara snacker dret, mun din är full av dret och hela du är skit. skithög på hög nivå. du liksom tror du har hög status och ännu mer bara för du tror du har mer status när du är i ditt umgänge som du är i? ha-ha, den lägsta man kan ha. (om man nu får mer status om man är med coolare typer?) amen huh! ta dig i blajja-eller ni! irriterad är jag. förstår mig inte på mig själv just nu hur jag ens orkar lägga ner tid? men man dras väl med er, ungefär som ni orkar lägga ner på att prata skit. nej fyfan för varenda varelse som existerar på denna jord säger jag bar. nästan alla.
trötttt som fan på eeeeeeeer! byebye dreamers ^^




/ obeskrivligt irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0